فایل خودهیپنوتیزم موفقیت در کنکور و امتحانات
نوشته شده توسط : سید فخرالدین موسوی صالح

فایل خودهیپنوتیزم موفقیت در کنکور و امتحانات

فایل خودهیپنوتیزم موفقیت در کنکور و امتحانات

 ضمیر ناخود آگاه دقیقا مشابه یک کامپیوتر و یا یک قطعه ی الکترونیکی است و هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم در نقش مهندسی که آن را برنامه ریزی می کند و تمامی فعالیت ها، نحوه ی عملکرد، میزان بازدهی و هر موردی که به این کامپیوتر مربوط می شود را تعریف، برنامه ریزی و پروگرم می کند تا کامپیوتر دقیقا در راستای این برنامه های داده شده عمل کند، ظاهر می شود.

تمامی دانشمندان علوم ذهنی بر این عقیده اند که ذهن انسان یک ماشین هدف جوی بسیار قدرتمند است که هر فکر، فرمان یا هدفی که به آن داده شود را خلق می کند. از دیدگاهی دیگر، ضمیر ناخود آگاه که منبع و منشا خلق و ایجاد تمامی افکار ماست، مشابه یک دستگاه جی پی اس عمل می کند. تنها کافیست مقصد را به آن بدهید (هدف خود را بدانید) و آن را برنامه ریزی کنید و فقط مسیری که دستگاه جی پی اس به شما نشان می دهد را دنبال کنید تا به مقصد برسید.

اگر برنامه ریزی های ذهنی و افکار شما مطابق با هدف شما باشد، اگر هدف خود را باور داشته باشید و روحیه ای عالی و پشتکار و امید داشته باشید، بدون شک به هدف خود دست می یابید اما متاسفانه فقط 10 درصد افراد با روحیه ای عالی به پیگیری خواسته های خود می پردازند و به همین علت تنها عده ی کمی به اهدافی که برای خود تعیین می کنند دست می یابند، و این دقیقا همان جایی است که فایل های خود هیپنوتیزم به کمک شما می آید تا با برنامه ریزی مجدد ضمیر ناخود آگاه، افکار شما را همراستای اهدافتان کند تا هدفتان را باور کنید و با روحیه، باوری قوی و امید و پشتکار در مسیر دستیابی به هدف تان گام بردارید و با سرعتی باورنکردنی و به راحتی به اهداف خود دست یابید. جالب است بدانید که به محض اینکه از فایل های هیپنوتراپی استفاده می کنید و برنامه ریزی ذهنی خود را تغییر می دهید فورا شرایط زندگی شما تغییر می کند. ضمیر ناخود آگاه شما شرایط و افراد و موقعیت هایی را وارد زندگی شما می کند، افکار و الهاماتی را به ذهن شما می دهد که در نهایت باعث دستیابی شما به اهداف تان می شود چون این خاصیت و ویژگی ضمیر ناخود آگاه است.

افکار مثبت، رفتار مثبت را ایجاد می کند و رفتار مثبت، در نهایت به نتیجه مثبت و موفقیت ختم می شود. و این دقیقا همان جایی است که هیپنوتیزم وارد عمل می شود تا به شما کمک کند تا افکار و احساسات مثبت و سازنده ای در خود پرورش دهید و از شر افکار و باورها و احساساتی که نه تنها سودی به شما نمی رساند، بلکه تا کنون دردسرهای زیادی را هم برای تان ایجاد کرده راحت شوید. از آنجایی که هییپنوتیزم این امکان را به شما می دهد که مستقیما به ضمیر ناخود آگاه خود دسترسی داشته باشید، مقاومت آگاهانه در برابر تلقین ها و القائات مثبت بسیار جزیی و ناچیز است. بنابراین استفاده ی از هیپنوتیزم، در اکثر موارد بسیار موثر تر از هر روشی ظاهر می شود و نتیجه بخش تر است و می تواند با سرعت بیشتری نتایج مطلوب را فراهم آورد. هیپنوتیزم می تواند به شما کمک کند تا تقریبا هر جنبه ای از زندگی خود را تغییر دهید.

شما می توانید در هر زمانی که دوست داشتید به این فایل های خود هیپنوتیزم فارسی که برای موفقیت در کنکور و امتحانات می باشد گوش دهید، به جز در زمان هایی که در حال رانندگی هستید و یا مشغول به انجام کارهایی هستید که به تمرکز بالایی نیاز دارد. لطفا از این مورد نیز اطمینان حاصل نمایید که در مدت گوش دادن به فایل خود هیپنوتیزم، از عوامل حواس پرتی به دور هستید تا به راحتی و در آرامش جلسه خود هیپنوتیزم خود را انجام داده و حداکثر نتیجه را از جلسه خودهیپنوتیزم خود به دست آورید.







:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: